Завдання


Дорогі діти! Уявіть собі ситуацію, що Вам запропонували у Вашому рідному місті здійснити прогулянку на повітряній кульці. Ви погоджуєтеся. Несподівано під час прогулянки все навкриги потемніло, почався дощ, грім, блискавиця. Піднявся страшенний вітер і почалася буря. Вас разом із кулькою віднесло в невідомому напрямку. Через певний час кулька зазнала пошкоджень і Ви змушені зійти на берег невідомої країни, якої до речі немає на географічній карті світу і в якій Ви раніше ніколи не були. Для того, щоб визначити місцезнаходження, Вам потрібно здійснити подорож по країні, в яку Ви потрапили. Пройшовши весь шлях і виконавши всі завдання, Ви дізнаєтеся, що це за країна і знайдете можливість повернутися до свого рідного міста. 
Гарний ландшафт країни буде Вас дивувати на кожному кроці. Ви побачите чудесні місця. Отож Ви повинні, мандруючи по ній, виконати такі завдання.
Завдання 1. Перегляньте відеоролик "Сім чудес світу", проведіть певні дослідження в мережі Інтернет, в бібліотеці й дайте відповідь на такі запитання:
·                   Про які "Сім чудес світу" йде мова?
·                   Чи є у Вашій країні "Сім чудес"?Назвіть і коротко опишіть їх, демонструючи фотознімками.
·                   Як одне із чудес пов'язане з творчістю видатної особистості? Укажіть хто це?
·                   Назвіть твори, в яких ця людина часто згадує про одне з чудес.

·                   У мережі Інтернет знайдіть цікавий сюжет на цю тему?

   Завдання 2
Поет, якому по всьому світу встановлено близько 1200 пам'ятників, його правнук понад 30 років працював над дослідженням роду прадіда. А схема роду цього поета містить понад 1300 осіб.
  • Хто це за поет?
  • Як звали його правнука? 
  •  У хмаринці слів(тегів) віднайдіть і запишіть рядки з віршів поета про одну з річок України. Користуючись мережею Інтернет, знайдіть рік їх написання?



Досхочу нагулявшись берегом цієї чудової річки, Ви далі потрапите до Будинку кіно. На афіші Ви знайдете оголошення про ексклюзивний відеоролик під назвою "Обличчя української історії". Побувайте на відеосеансі і дайте відповіді на запитання.

Завдання 3.
·                   Назвіть визначні дати, що пов'язані з життям цієї людини?
·                   Хто помітив творчі здібності цієї людини в дитинстві? Назвіть його ім'я і прізвище?
·                   Яким природним явищем захоплилась ця людина, перебуваючи в північній столиці Російської імперії?
·                   Який навчальний заклад відвідує молодим юнаком ця людина?
·                   Яким народом визнається ім'я цієї людини?
Кожна правильна відповідь - 5 балів.
Відповіді надсилайте на електронну пошту.
Після виконання всіх трьох завдань Ви автоматично опинитеся вдома.





Немає коментарів:

Дописати коментар